Afacerea ta: cum să deschizi un burger de la zero

Cultura de catering din Rusia se dezvoltă dinamic: numărul de unități și mâncăruri din meniu este în creștere, iar oamenii obișnuiesc din ce în ce mai mult să mănânce. Chiar și în timpul crizei economice, populația nu se grăbește să refuze să viziteze cafenele și restaurante, deși încearcă să economisească. Situația este salvată de fast-food, care, datorită accesibilității sale, a devenit cel mai de succes segment de catering. În fiecare an, piața fast food crește cu 5-8% și nu va încetini. În urma unei asemenea popularități, a apărut un segment precum burgerul. Deghizați în restaurante, acești „băștinași” de mâncare rapidă și-au găsit rapid clientul și acum trăiesc cele mai bune momente. La fiecare colț al unui oraș mare poți găsi un burger. Și, cel mai surprinzător, fiecare își găsește clientul.

Burgerii au înlocuit rulourile și au ocupat locul liderului pe piața gastronomică. O mâncare destul de simplă, rapidă, satisfăcătoare și gustoasă, în combinație cu un preț democratic, a câștigat inimile consumatorilor și antreprenorilor. Recent, mulți sunt interesați de cum să deschizi un burger. Chiar cântărețul Timati a decis să își deschidă propriul restaurant burger. Proiectul, în care au fost investiți peste 20 de milioane de ruble, a fost plătit în doar 2 luni. Nu cu mult timp în urmă, burgerii erau asociați doar cu fast-food-ul american și McDonald’s. Astăzi, un burger este o ruladă delicioasă, cu carne bună și o varietate de sosuri. În lupta pentru consumatori, burgerii au transformat un „sandwich” banal într-un fel de mâncare original, care nu are gust inferior și ficțiune în meniul clasic al restaurantului. Dacă vă gândiți la deschiderea unităților de catering, dar lipsa de mult capital interferează cu planurile dvs., atunci vă sfătuim să acordați atenție formatului burger.

Свой бизнес: как открыть бургерную с нуля

Explorați piața. Industria de catering este destul de saturată, iar concurența dintre burger este mare. Prin urmare, înainte de a planifica deschiderea propriei instituții, efectuați un studiu asupra mediului concurențial. Identificați principalii jucători de pe piață, studiați locația lor pentru a găsi locul potrivit pentru dvs., evaluați cererea de burger din zona dvs. De asemenea, vizitați unitățile potențialilor concurenți pentru a investiga situația „din interior”, vedeți cum este organizată afacerea cu alții, studiați meniul pentru a evalua oferta de pe piață. Căutați pe piața de peste mări pentru a afla tendințele, ideile și conceptele sale noi. La urma urmei, cele mai la modă lucruri vin la noi din străinătate. În plus, în străinătate, puteți arunca o privire asupra conceptelor și modelelor de afaceri proaspete. În general, adunați cât mai multe informații practice posibile pentru a trage concluzii exacte.

Decideți conceptul de instituție. Nu este un secret faptul că designul și conceptul instituției sunt la fel de importante ca mâncarea din ea. În această etapă, este planificat să se întocmească un plan de lucru, să se stabilească formatul și identitatea corporativă a instituției, să se dezvolte proiecte tehnologice, de inginerie și proiectare. În acest moment, antreprenorul ar trebui să înțeleagă cum va funcționa proiectul și cum să-l finanțeze. Conceptul, propriul stil și „chips-uri” sunt necesare pentru a vă distinge instituția de numeroasele burgerii. De ce ar trebui ca un vizitator să vină la tine în mod special, și să nu „ia acel burger la colț”? Răspunsul la această întrebare va fi descris prin concept. Poate va fi un burger pentru persoanele care mărturisesc o nutriție bună și pentru vegetarieni; sau o unitate familială în care fiecare burger este o operă de artă culinară; poate fi un burger, combinat cu un bar / narghilea / karaoke etc. Sau poate vă decideți să deschideți un burger de țară, unde toate ingredientele vor fi naturale, cumpărate de la fermierii autohtoni … După cum vedeți, există multe opțiuni pentru a ieși în evidență pe piață și a crea un „cip” al instituției voastre. Dacă fantezia nu reușește, uită-te la ce se întâmplă pe piețele de peste mări. Desenați idei, combinați-le – și veți găsi cu siguranță acea formulă magică care va face instituția dvs. „una și singură”. Nu uitați că un singur concept nu va merge departe. Prin urmare, ar trebui să se acorde o atenție specială calității serviciului, vitezei de preparare a burgerilor și gustului acestora, astfel încât vizitatorul vrea să se întoarcă la tine.

Faceți un plan de afaceri. Aceasta este cea mai crucială etapă a proiectului. Pentru a evita deșeurile și problemele inutile la început, gândiți-vă cu atenție la proiect. Ce va fi în meniu? Câți bani va trebui să cheltuiți? Ce echipament aveți nevoie pentru a achiziționa? Câți angajați vor trebui angajați? Cum să îți promovezi instituția pe piață? Cât poți câștiga dintr-un burger? Rezultatul muncii dvs. ar trebui să fie derivarea unei formule particulare de succes, în care să înțelegeți ce instituție ar trebui să aibă venituri, brevet, valoarea închirierii și costul de producție. Când aveți aceste numere, vă va fi mai ușor să luați decizii atunci când alegeți o cameră, furnizori de produse, angajați personal etc.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *