Cum să câștigi bani în excursii: formate de afaceri de bază

Dezvoltarea activă a turismului intern oferă antreprenorilor posibilitatea de a deschide o afacere profitabilă în excursii. Pentru a face acest lucru, aveți nevoie de un minim de investiții în numerar și un maxim de abilități personale.

În ultimii ani, piața turistică rusă suferă modificări. Situația instabilă din lume, creșterea cursului de schimb și criza economică au dus la scăderea numărului de călătorii în străinătate. Mulți ruși au început să călătorească în țară sau chiar să stea acasă. Interesul pentru obiectivele istorice și naturale ale Rusiei crește activ, iar turiștii apelează tot mai mult la serviciile agențiilor și ghidurilor turistice.

În ultimii ani, turismul intern a fost susținut activ de stat și se dezvoltă. Datorită acestui fapt, oamenii au început să călătorească mai des în Rusia, vizitând locuri interesante. În astfel de condiții, deschiderea propriei afaceri de excursie este o idee bună. În primul rând, concurența în acest domeniu este nesemnificativă (cu excepția a milioane de orașe și a zonelor de stațiune). Fiecare oraș al țării noastre este interesant în felul său. Dacă îți iubești orașul și știi totul despre el, iar în district sunt multe locuri interesante, cu istorie și obiective neobișnuite, atunci începutul activității de excursie este o opțiune promițătoare. În al doilea rând, cu o muncă competentă, proiectul plătește peste câteva luni și, datorită popularității rețelelor de socializare precum Instagram, astfel de servicii sunt ușor de promovat.

Trebuie să înțelegeți că activitatea excursiilor nu este potrivită pentru toată lumea. Această idee este pentru cei cărora le place să lucreze cu oamenii, să călătorească, să vorbească mult; oricine este interesat de istorie are abilități organizatorice, oratorice și creative. Doar în acest caz merită să luăm în serios ideea.

Lucrările la un proiect în domeniul excursiilor ar trebui să înceapă cu o evaluare a potențialului turistic al unui oraș sau regiune. Explorați ce monumente istorice și culturale sunt în apropiere, ce locuri naturale și obiecte interesante pot atrage atenția turiștilor. Analizați cererea pentru diverse tururi și excursii. Examinați ofertele concurenților pentru a vă forma oferta unică la un preț de chilipir. Alegeți formatul excursiilor și obiectivelor turistice cu care veți lucra. Pot exista multe opțiuni.

Tururi în oraș


Dacă locuiți într-un oraș despre care este ceva de povestit și știți istoria acestuia, puteți câștiga în excursii individuale pentru turiști. Nu este necesar să trăim într-un oraș în valoare de un milion, în care vin turiști din întreaga lume. Puteți organiza o excursie interesantă pentru vizitatorii unui oraș mic. Și dacă propuneți o formă neobișnuită a turului, puteți atrage locuitorii orașului.

Succesul unei afaceri depinde în totalitate de abilitățile dvs. Aici, este importantă capacitatea de a ține atenția ascultătorului, de a vorbi corect, de a crea o dispoziție. La urma urmei, oamenii merg într-o excursie nu atât pentru niște cunoștințe, cât și pentru emoții. Pentru ei, aceasta este o formă culturală de divertisment. Prin urmare, este puțin probabil ca enumerarea jalnică a faptelor istorice să treacă pentru o excursie interesantă.

Dar dacă vă gândiți la traseu, adăugați elemente de căutare, transformați turul într-un joc, vă duceți în locuri neobișnuite din oraș, arătați cele mai fotogenice locuri, spuneți legendele urbane și, cel mai important, evocați emoții pozitive, veți primi un serviciu bun pentru care veți fi dispuși să plătiți.

Recent, tururile orașului cu o temă specifică câștigă popularitate, de exemplu: tururi gastronomice, excursii în locuri din istoria criminală, plimbări romantice, trasee ecologice, excursii la taxiuri pentru biciclete, plimbări individuale pentru familii etc. O modalitate excelentă de a ieși în evidență din competiție este de a crea excursii cu elemente ale unei prestații sau performanțe de-a lungul traseului. Calculele pentru un astfel de proiect pot fi găsite în acest plan de afaceri.

Durata turului de mers este de 2 ore, dar turul cu autobuzul poate dura 5 ore. Organizarea acestora din urmă este cea mai consumatoare de timp și necesită costuri financiare mari, deoarece nu puteți face fără un autobuz. Va trebui fie închiriat, fie cumpărat, dacă vine vorba de organizarea unui birou de turism mare. Informații detaliate despre organizarea unei astfel de afaceri în număr pot fi găsite aici.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *