Cum să deschideți o fructificație

Un magazin de legume și un magazin de fructe sunt idei universale de afaceri. Investiție scăzută, cerere mare, rambursare rapidă și organizare simplă. În această afacere, toată lumea poate avea succes, câștigând până la 100 de mii de ruble pe lună

Comerțul cu fructe și legume a fost întotdeauna o afacere răspândită și profitabilă datorită cererii mari de produse. Un loc special într-o serie de magazine alimentare este ocupat de magazinele de legume și de fructe. Aceasta este una dintre ideile de afaceri care nu pierde terenul cu presiunea supermarketurilor mari.
Ideea de afaceri de a vinde fructe și legume nu necesită echipamente și abilități speciale. Cererea de produse rămâne ridicată pe tot parcursul anului, indiferent de situația financiară din țară. Legumele și fructele sunt printre cele mai consumate trei alimente. Prin urmare, în ciuda concurenței mari pe piață, toată lumea își poate permite să câștige bani în această chestiune.

Cum să-ți începi afacerea vânzând legume și fructe pentru a nu arde?

Este posibil să concurezi cu supermarketurile în lupta pentru client? Și la ce nuanțe merită să fiți atenți atunci când intenționați să deschideți de la zero o fructificație. Luați în considerare principalele puncte din articol.

Relevanța magazinului alimentar: există întotdeauna cerere
În Rusia, consumul de fructe și legume pe cap de locuitor a rămas recent. Prețul mediu al fructelor și legumelor este în creștere, deoarece există o cerere pentru produse premium și fructe exotice.

Tendințele recente care afectează piața fructelor și legumelor sunt asociate cu un stil de viață sănătos. Astăzi, un număr imens de oameni își monitorizează cu atenție dieta și încearcă să mănânce corect. Cultura alimentară se dezvoltă, clienții se gândesc la beneficiile și prietenia ecologică a produselor consumate. Sunt dispuși să plătească mai mult pentru produse mai bune.

Vânzarea de fructe și legume este o afacere profitabilă. Dar pentru ca această afacere să fie profitabilă, trebuie să luați în considerare puncte importante: mărfuri perisabile, dependență de furnizorul de mărfuri, concurență ridicată pe piață și necesitatea de a solicita un permis de comerț.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *