Organizarea turului și selecția publicului țintă

Vara trecută am avut șansa să merg în excursii în capitala Donacilor – orașul Starocherkassk. Sincer, impresiile sunt duble – în general, locul este colorat și, fără îndoială, merită un studiu detaliat, dar organizarea turului este sinceră. Există o excursie cu barca, dar din cauza nivelului de organizare sincer și a unei mulțimi de băuturi care beau alcool – am regretat că nu am mers cu mașina.

Acest lucru se aplică călătoriilor cu autobuzul – este extrem de important ca un număr mare de clienți să planifice corect îmbarcarea și plasarea pasagerilor, precum și să determine publicul țintă, astfel încât toată lumea să fie confortabilă pe drum. Este mai bine să vă concentrați asupra unui grup țintă specific, fără a amesteca studenți, persoane de familie și vârstnici în aceeași călătorie.

Ceea ce unește toate cele trei categorii de turiști este dorința de a obține un confort decent în timpul călătoriei – ceea ce înseamnă că va fi necesar să aveți grijă de autobuze convenabile și moderne care să-i livreze pe clienți la destinație.

Mulți experți sunt de acord că achiziționarea de autobuze proprii pentru turnee de weekend pentru numerar sau leasing este departe de cea mai profitabilă soluție.

Chestia este că, ca orice echipament, autobuzele trebuie să fie în continuă mișcare, aducând bani. Orice simplă este plină de faptul că afacerea va conduce la zero sau chiar va conduce antreprenorul la datorii.

Specificul tururilor de autobuz este astfel încât afacerea are o anotimp destul de pronunțată. Perioada de vârf este excursiile de vară la mare și excursiile de iarnă la munte, în timp ce în lunile de toamnă autobuzele vor fi inactiv fără muncă. De aceea, pentru a organiza tururi de weekend, este mai bine să închei acorduri cu companii de transport de pasageri pentru care acest tip de activitate va fi auxiliar, și nu primar.

Un alt plus al închirierii de autobuze în comparație cu cumpărarea se află la suprafață. Dacă cumpărați un autobuz pentru mersul pe drumurile de la țară – ar trebui să fie relativ confortabil și proaspăt, pentru a nu vă lăsa jos undeva departe de serviciu. Eticheta de preț pentru o astfel de tehnică va mușca, chiar dacă cumpărați un fel de „chinezesc”. De exemplu, modelul de rulare al autobuzului din Regatul Mijlociu – Higer KLQ, este un fel de serviciu „turistic” modern, destul de fiabil și, în același timp, accesibil. Dar prețul său de 8 milioane de ruble va plăti doar dacă zbori 1000 de kilometri în fiecare zi.

Hoteluri, mâncare, ghiduri – gândiți-vă prin toate până la cele mai mici detalii


Cu toate acestea, soluția problemei transportului inter-oraș de pasageri este doar vârful aisbergului.

Hotel. Cel mai important este să găsești cel mai bun loc pentru a stabili turiștii. Hotelul ar trebui să se potrivească nevoilor publicului țintă – de exemplu, pasionații de schi și snowboard, nu are sens să vă îndepărtați de telecabina cu un lift. Și invers – cuplurile mai în vârstă care doresc să meargă în locuri pitorești vor prefera cu siguranță un hotel departe de o petrecere aglomerată.

Antreprenorii care reușesc să organizeze tururi de autobuz în weekend recomandă începerea cu grupuri mici – va fi mai ușor să rezolvați gradul de ocupare. Puteți începe cu tururi pentru 10-15 persoane, alegând un hotel mic și confortabil pentru nevoile lor. În orice caz, atunci când rezervați mai multe camere, puteți fi de acord imediat cu privire la reducerile de la hotel – mai ales dacă este vorba despre o mică afacere privată și veți negocia direct cu proprietarii hotelului. În viitor, cu o cooperare constantă, valoarea reducerii la cazare poate crește.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *